godmorgon :d

Eller inte ? Det är ju trots allt inte morgon och det är inte så fint väder heller. Gick och la mig runt 3 igår, och jag vaknade för en halvtimme sedan, men jag duschade direkt. Så jaaa, there we go ! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog dra t ung med någon trorjag. Det är många som har frågat men vet inte om jag ens pallar gå ut idag. Kanske bara träffar sharre, henne har jag alltid tid för ! Och måste ju snacka med henne om några sakner så ah .. Men ifall någon vill träffas så är det bara att ringa, ni som har mitt nummer dåra. ;) Ska fortsätta chatta osv nu, och kolla om jag hittar någon gammal bild på datorn. Vi hörs senare, puss !
cya.

Kommentarer
Postat av: I S A B E L

JAG VILL!!!!!!!!!! MEN DU ÄR HOS DIN PAPPA :(

2011-08-19 @ 13:19:42
URL: http://isabelwedholm.se
Postat av: diaana

söööt som in i helvte <3 <3

2011-08-19 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0