I'm havin' the time of my life, all without you.

Hahahha , shit vilken dag ! Drog först och mötte upp tannaz vid tåget, sen drog vi till kista och hämta upp mysan och cindy. Sen drog vi till hallonbergen och träffade upp hanna och sen till t-centralen och hämtade sophia. Träffade också brian. Sen drog vi alla till ung, och där träffade vi julia och feray. Vi drog till donken ett tag och tillbaka, sen kom ines. Träffade också mina tjejer sarah, hanna och linn. Sen såg jag också några jag inte ville se.. Men vi drog typ sen till scenen och fick platser LÄNGST FRAM, såg RABIH uppträda typ 3 meter framför mig ! Hahahah , jag D O G ! Sen drog iaf julia & feray, och jag och ines tappade bort dom andra (smarta som vi är). Men vi hittade mysan, hanna och cindy sen. Och vi letade efter tannaz och sophia hur länge som helst ! Och justdet, mysans piercing gick typ av (?!), jävligt tur att jag hade med mig mina i väskan annars hade ju hennes hål stängts.. När vi hitta dom drog iaf sophia och cindy. Iaf så satte vi oss på max och chilla lite, sen drog ines också, och efter ett tag drog vi alla hem. På vägen vare galet asso, vi stannade och hanna ställde sig på huvet typ (?) och vi tog massor med bilder ! Hahaha, sjukt ! Lägger upp dom sen på bloggen här. Åherregud, dehär blir långt att läsa .. Skriver mera sen, puss !
arkivbild.

Kommentarer
Postat av: Linn

söt lina!<3

2011-08-25 @ 17:18:26
URL: http://linnvanbeerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0