nu kör vi igen !

Hejpåeralla ! Kom hem för ett tag sen, men matthew skulle ju självklart ha datan som han alltid har, jävla tönt han är asso, skönt att han ska dra hem snart ! Slutade runt 11, tog bussen till täby och var där ett tag med sarah, hanna och linn. Sjukt kul att vara med alla dom igen ! Kollade på lite klöder som jag ville ha, men handlade inget för jag fick inga pengar idag, och jag orkar inte dra till kista och hämta. Sitter just nu och messar med johan och chattar med emma och några. Har fett me tråkigt , ska kanske dra ut och träffa jasmin om hon svarar på sms. Hann inte blogga imorse så nu lägger jag upp outfit och facelook.
bilder från kryssningen kommer ikväll eller imorgon. puss !

Kommentarer
Postat av: Rhoda

En sak skaru veta, att ja finns oxxå för dig!

Älskarej bruden!<3

2011-08-22 @ 15:25:43
Postat av: sarah

alltid bäst me oss alltså. loveu <3

2011-08-23 @ 17:52:34
URL: http://sarahsimmross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0