The voice inställt..

Fast bara för mig ! :o Mamma är så jävla dum i huvet och köper en jävla kryssningsbiljett när hon VET att jag behöver pengarna till att köpa nya köäder och sånt till skolan. Så jävla dumt så jag dör, + att jag HATAR att åka båt. Mår så jävla illa på kvällen, och asso åååååååååååååååååååååååååh. Damp jag har. Nu kan jag inte gå på the voice eller något, och det är helt jävla cp. + att det är PAPPAS VECKA, you heard it ! Jag har bestämt mig för att ha veckor. Så jag kan va hos pappa på mer än helger då jag vill ut. Men fyfan vad sur jag är, jag ska göra livet SURT för mamma. Och jag kommer ju inte heller kunna blogga på typ 1 hel dag då, eller bara några mobilinlägg medan jag är i sverige kanske, om jag får teckning. Fan alltså, bästa saken att få reda på när man vaknar, eller ? :S Fml. Ska dra och ta ut dethär över någon annan nu, typ pappa eller någon. Puss.
jag vet att jag la upp den igår men det får duga så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0