You can't find the right person, if you don't let go of the wrong one.

Vill börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag, men jag ska blogga mycket nu åt kvällen. Ni kanske såg i det förra inlägget att jag hade blivit väckt av pappa som ville ha med mig någonstans, så jag följde med honom. Det tog ungefär en timme. Sen drog jag vidare till akalla, hämtade upp sharre och så åkte vi till kista centrum och käka på vårat favoriställe (något ställe med massa asiatisk mat). Efter det gick vi runt i centrum lite, och sen så drog vi runt lite vid hennes skola också. Sen drog vi till någon park och typ snackade om massa som hade hänt och så, och sen drog vi till henne och kollade på tv. Hahahhah , det va fett kul för ni vet dom där triss-reklamerna ? Ahmen det blev sån och på reklamen sa dom ''plötsligt blir det dags att fylla på chipsskålen''. Och då ställer sig sharre upp och jag fråga vart hon skulle. Hon ba; ska fylla på chipsskålen. Jag dog av garv ! Sen också när vi va ute så drev vi lite, och jag ba ''jag är aaallas förebild ju. Och hon ba ''typ vems ?'' Jag sa ''din.'' Då kommer hon med värsta kommentaren och ba ''You're messin' with my mother !'' HAHHAHA , har alltid så sjukt kul med dig gumman ! Men ojojoj, nu blev det värsta inlägget.. Ska chatta lite och så nu med nån som säger att han känner mig (?). Ha en bra kväll ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Katt lina !<3

2011-08-19 @ 00:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0