Let's get the party started.

Har fixat klart mig och allt nu, blev att träffa tannaz, ines, sophia och några till. Dom vill dra t ung08 så jag drar väll dit med dom, fast det var inte världens roligaste ställe men ah. Sitter just nu och dricker kaffe (drog), och ska snart dra ut och då kommer jag troligtvis köpa en vitamin well.. Kommer hem runt 8-9 trorjag, beror på när alla andra ska hem dåe. ;) Kanske mobilbloggar eller något, vi får se. Hörs senare, puss !

och..: I S A B E L om godmorgon :d:
JAG VILL!!!!!!!!!! MEN DU ÄR HOS DIN PAPPA :(

sv; men du kan komma till ung08 om du vill ? :D <3

Kommentarer
Postat av: Sarrriiii

Hällo, första gången jag kollar/läser, din blogg.!! Du är jätte vacker,

2011-08-19 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0